Aj.. :(

Hejhej! :) jag hann inte blogga imorse men iallafall idag var jag med min skola vi typ åkte skridskor, haha och ni kan väl misstänka hur det gick haha ramlade flera gånger och tog imot på vänster knä så jag har värsta bullan *vet inte riktigt hur det stavas* på knät med blåmärke runt som gör ont som fan! :(
Btw. har ni hört om tågolyckan i stocksund? Det var mina föreldrars kompisars barn.. fast de kände inte han så bra men ändå så sitter mina föreldrar och pratar om de nu.. asså det är så hilma stört hur en människa bara kan gå bort sådär, typ ena sekunden lever man och andra är man död.
slänger in artikeln från aftonbladet om någon vill läsa mer.
Nu ska jag äta middag :) OMG kollade nyss på termometern det är - 14° kallt ute!!! så vi har tänt vår kamin så nu är det jättevarmt hemma hos oss! Naajs ;)
vi hörs <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: